Voor de Singelapotheek heeft Streamline de Asquith promotiewagen voorzien van twee full colour platen in de Singelapotheek huisstijl.
Voor de onthulling van het nieuwe themapark Dinoland in Zwolle hebben we de Asquith promotiewagen ingezet. Deze is aan beide zijkanten voorzien van spandoeken in lijn met de huisstijl van Dinoland. Achterin de wagen zijn twee dinosaurussen geplaatst die ook in het park te zien zullen zijn. Ook heeft Streamline de kleding van het team rangers verzorgd.

Voor Mars International reden we naar Cannes om Skittles te presenteren tijdens de Tax Free World Exhibition. De bus bracht gasten van hotel naar Palais du Festival en tourde op de Boulevard in Cannes. Over opvallen gesproken! De chauffeur werd bijkans verblind door de vele foto’s die continu werden genomen van de Skittles bus.

De case: presenteer een nieuw chocoladeproduct in een comfortabele setting op locatie. Streamline nam de sfeer van het nieuwe product als uitgangspunt en bouwde daar een interieur omheen. Voor de gesprekken realiseerden we twee banken in de vorm van het logo, de presentaties vonden plaats in bioscoopsetting.

Drie jaar lang tourde ERA Nederland met de ERA Expres door bijna alle dorpen en steden met een ERA-makelaarsvestiging. Het rijdende makelaarskantoor had alle denkbare technische voorzieningen en een tailor-made interieur. Tijdens de tour werd met entertainment en promotiemedewerkers voldoende ‘herrie’ gemaakt om de aandacht van het publiek te trekken.

In de aanloop naar de gemeenteraadsverkiezingen toerde RTV Utrecht samen met het AD/Utrechts Nieuwsblad met de Stembus tien dagen lang door de provincie. Vanuit de bus werd dagelijks het Radio M Utrecht programma “Aan Tafel!” gepresenteerd waarin diverse politieke gasten en markante inwoners van de gastgemeente aan het woord kwamen.

Gsus Industries tourde bijna twee maanden met een gestylde bus met haar nieuwste kledingcollectie door heel Duitsland. Vooraf werden afspraken gemaakt met klanten aldaar, zodat zij in de bus op (eigen) locatie de nieuwe collectie konden bezichtigen. Een perfecte gelegenheid een intensief contactmoment de Duitse klanten te creëren.

Na de succesvolle tour ’15 jaar op weg’, werd de CliniClownsbus, na een grondige restyling, voor twee jaar geprolongeerd. De interactieve bus (die kon lachen en schuddebuiken!), tourde door Nederland om te laten zien dat CliniClowns veel meer doet dan het bezoeken van zieke kinderen in ziekenhuizen.

United Retail, formulebeheerder van ketens zoals Electro World, introduceerde een aantal nieuwe producten uit de Philips Wellnesslijn. Producten konden in de bus worden bekeken en ervaren. Op deze manier konden de lokale vestigingseigenaren op optimale wijze beslissen of ze deze producten wilden toevoegen aan hun assortiment.

Deze Welzijnsorganisatie voor jongeren zoekt met een schoolbus die jongeren in de wijk op, die niet uit zichzelf naar georganiseerde activiteiten komen. De bus is het middelpunt van allerlei activiteiten. Zo zijn er in de bus PC’s, grote beeldschermen en Nintendo’s aanwezig. Daarnaast een audio-installatie voor binnen en buiten.

Gemeente Zwolle trok met een ingerichte promotiebus de wijk Diezerpoort in om bewoners van de wijk uit te nodigen mee te denken over de toekomst van hun wijk. Ze konden in de bus met de Gemeente in gesprek en ingevulde enquêteformulieren in de ‘stembus’ deponeren. Een succesvolle interactie tussen bewoners en Gemeente!

In de Sta voor Aap-campagne van het Wereld Natuur Fonds (WNF) stonden de mensapen centraal. Onderdeel van deze campagne was de zogenaamde Apenbus die alle provincies in Nederland bezocht. In de bus konden kinderen hun eigen Sta voor aap-commercial voor het WNF maken. De Apenbus werd gelanceerd in Zeist door WNF-ambassadeur Carice van Houten.

Trias tourde twee maanden door de kern van hun werkgebied, de driehoek Gorinchem – Dordrecht – Gouda ter promotie van hun zorgverzekering. De bus bezocht een aantal evenementen in de regio en was te vinden op drukke locaties in diverse dorpen en steden om consumenten informatie te verstrekken over haar product.

De ‘Orchideeënbus’ tourde door heel Duitsland langs vestigingen van Dehner GmbH (een groot Duits tuincentrum) en high trafficplaatsen. Het doel: de naambekendheid van Dehner en traffic naar haar tuincentra vergroten. In en rondom de bus werden consumenten geïnformeerd over het productaanbod, werden filmpjes bekeken en producten gekocht.

Crocs is hoofdsponsor van de European Beach Soccer League. Onder ander voor de profilering tijdens events die plaatsvinden door heel Europa, maar ook voor meetings, introducties, winkelopeningen en trainingen bouwde Streamline in opdracht van Crocs een compleet zelfvoorzienend opvallend voertuig als mobile showroom.

Pensioenfonds Zorg & Welzijn tourde door Nederland om haar klanten te informeren over hun pensioensituatie. Aan boord van de bus waren hiervoor pensioendeskundigen aanwezig. Daarnaast konden bezoekers meedoen aan de pensioentest en korte actuele voorlichtingsfilms bekijken. Op YouTube een item van het NOS-journaal over de Pensioenbus.

Het Japanse bedrijf Olympus liet een promotiebus van Streamline inrichten in Japanse loungesfeer, met grind op de vloer, geprinte doeken, bamboe, orchideeën en 100% Japanse catering. In deze setting werd een nieuwe lijn fotocamera’s gepresenteerd. Per dag werden gemiddeld vier handelspartners, verdeeld door heel Nederland, bezocht.

Vijftig mysterieuze groene mannen in een groene Amerikaanse Schoolbus bezochten favoriete plekken in Amsterdam, van een verscholen hip boetiekje tot een piepklein restaurantje met de beste pizza. De actie vormde het startschot voor een Europese tour die de nieuwe sociale app Whatser in de kijker gaat zetten.

Bus Stop Bakery is een roze bus die als rijdende bakkerij gevuld met unieke Cupcakes door Nederland tourde. Bus Stop Bakery is een ‘student company’ en ontstaan vanuit een samenwerking tussen studenten van Fontys Academy for Creative Industries en Rudolph van Veen. Op YouTube een item over de bus in Boulevard.

ANWB Explorers is een club speciaal voor kinderen. Zij hebben het voor het zeggen! Bij Streamline kocht ANWB de Explorerbus. Met deze bus trekken groepen kinderen door heel Nederland om dierentuinen en pretparken te testen. Bekijk het filmpje om te zien hoe de aankoop van de Explorerbus tot stand kwam.

Coca-Cola bestond 125 jaar en dat werd gevierd in de hele Benelux. Gedurende drie maanden reden twee Amerikaanse Schoolbussen als Coca-Cola Boutique door Nederland en België. In de bussen waren de speciale Coca-Cola 125 jaar artikelen uit de online Boutique te zien en werden bezoekers op Coca-Cola getrakteerd.

RegioBank gelooft in de kracht van persoonlijke dienstverlening. Om nog meer naar de mensen toe te gaan, zet zij de RegioBank bus in. Alle zelfstandige adviseurs kunnen de bus inzetten, bijvoorbeeld bij plaatselijke evenementen. Daarnaast wordt de bus in het kader van de Regiobank Zomertour bij grote landelijke evenementen geplaatst.

Volkorenbrood is bijzonder brood. Met die boodschap wilde het NBC heel Nederland vaker voor volkoren laten kiezen. In het kader van de campagne reed de Volkorenbus door heel Nederland. Vanuit de bus werden op de grote NS stations volkorenbroodjes uitgedeeld en was de bus te vinden op grote evenementen in Nederland en daarbuiten.
