StukTV ging in onze Amerikaanse Schoolbus op zoek naar de meest digitale school van Nederland. Dit werd gevierd met een wel heel gezellig feestje op school! Voor deze rit hebben we de bus voorzien van bestickering.

Voor het champagnemerk Ruinart hebben we de Asquith promotiewagen voorzien van twee full colour platen. Deze sloten mooi aan bij het bijzondere uiterlijk van de wagen.

Voor Noordelijke Hogeschool Leeuwarden touren we in voor- en najaar door Noord-Nederland langs middelbare scholen. Aanstaande studenten krijgen in de Studiekeuze-bus informatie over het aanbod van de Noordelijke Hogeschool.

Voor de deelname van ‘TiZwolle aan de intocht van Sinterklaas in Zwolle, heeft Streamline de Asquith promotiewagen ingezet. De wagen is voorzien van full colour beplating aan de zijkanten.

Voor de Nationale Ombudsman toverde Streamline de Plug & play Amerikaanse Schoolbus om tot Nationale Ombudsman bus. De bus is voorzien van beplating en een luifel in de huisstijl. Ook het meubilair is door Streamline verzorgt.

Voor de Provincie Gelderland hebben we in het kader van de ‘Week van de jeugdzorg’, de Amerikaanse Schoolbus gedeeltelijk bestickerd.

Voor de Singelapotheek heeft Streamline de Asquith promotiewagen voorzien van twee full colour platen in de Singelapotheek huisstijl.

Voor Holy Five heeft Streamline de Asquith promotiewagen voorzien van beplating in de Holy Five huisstijl.

Voor de onthulling van het nieuwe themapark Dinoland in Zwolle hebben we de Asquith promotiewagen ingezet. Deze is aan beide zijkanten voorzien van spandoeken in lijn met de huisstijl van Dinoland. Achterin de wagen zijn twee dinosaurussen geplaatst die ook in het park te zien zullen zijn. Ook heeft Streamline de kleding van het team rangers verzorgd.

Voor Mars International reden we naar Cannes om Skittles te presenteren tijdens de Tax Free World Exhibition. De bus bracht gasten van hotel naar Palais du Festival en tourde op de Boulevard in Cannes. Over opvallen gesproken! De chauffeur werd bijkans verblind door de vele foto’s die continu werden genomen van de Skittles bus.

Drie jaar lang tourde ERA Nederland met de ERA Expres door bijna alle dorpen en steden met een ERA-makelaarsvestiging. Het rijdende makelaarskantoor had alle denkbare technische voorzieningen en een tailor-made interieur. Tijdens de tour werd met entertainment en promotiemedewerkers voldoende ‘herrie’ gemaakt om de aandacht van het publiek te trekken.

In de aanloop naar de gemeenteraadsverkiezingen toerde RTV Utrecht samen met het AD/Utrechts Nieuwsblad met de Stembus tien dagen lang door de provincie. Vanuit de bus werd dagelijks het Radio M Utrecht programma “Aan Tafel!” gepresenteerd waarin diverse politieke gasten en markante inwoners van de gastgemeente aan het woord kwamen.

Gsus Industries tourde bijna twee maanden met een gestylde bus met haar nieuwste kledingcollectie door heel Duitsland. Vooraf werden afspraken gemaakt met klanten aldaar, zodat zij in de bus op (eigen) locatie de nieuwe collectie konden bezichtigen. Een perfecte gelegenheid een intensief contactmoment de Duitse klanten te creëren.

Een maand lang voerde de Taskforce Jeugdwerkloosheid in samenwerking met.het Ministerie van OCW de campagne ‘Kiezen moet (je) kunnen’. Een onderdeel daarvan was de bustoer langs 14 plaatsen waar decanen van VMBO scholen de bus bezochten.

Na de succesvolle tour ’15 jaar op weg’, werd de CliniClownsbus, na een grondige restyling, voor twee jaar geprolongeerd. De interactieve bus (die kon lachen en schuddebuiken!), tourde door Nederland om te laten zien dat CliniClowns veel meer doet dan het bezoeken van zieke kinderen in ziekenhuizen.

United Retail, formulebeheerder van ketens zoals Electro World, introduceerde een aantal nieuwe producten uit de Philips Wellnesslijn. Producten konden in de bus worden bekeken en ervaren. Op deze manier konden de lokale vestigingseigenaren op optimale wijze beslissen of ze deze producten wilden toevoegen aan hun assortiment.

In navolging op de release van de nieuwe skateboardgame ‘Skate’ tourde de opdrachtgever een paar maanden langs diverse plaatsen met een bus geheel in het teken van de skatebeleving. Op een vijftal gameplekken aan boord kon de doelgroep de game ‘Skate’ meteen uitproberen.

Deze Welzijnsorganisatie voor jongeren zoekt met een schoolbus die jongeren in de wijk op, die niet uit zichzelf naar georganiseerde activiteiten komen. De bus is het middelpunt van allerlei activiteiten. Zo zijn er in de bus PC’s, grote beeldschermen en Nintendo’s aanwezig. Daarnaast een audio-installatie voor binnen en buiten.

Ten behoeve van de promotie van een nieuwe leerboekenlijn toerde Noordhoff Uitgeverij langs middelbare scholen in heel Nederland. De nieuwe producten konden worden bekeken door zowel leerkrachten als leerlingen. Alle benodigde multimedia-, presentatie- en vergaderfaciliteiten waren voorzien.

VIA Amsterdam staat voor Verwijzing, Indicatie en Advies in Amsterdam. Onder het motto ‘Elk kind goed op weg’ werden ter introductie van een leerlingvolgsysteem directies van basisscholen bezocht in een ingerichte promotiebus

Gemeente Zwolle trok met een ingerichte promotiebus de wijk Diezerpoort in om bewoners van de wijk uit te nodigen mee te denken over de toekomst van hun wijk. Ze konden in de bus met de Gemeente in gesprek en ingevulde enquêteformulieren in de ‘stembus’ deponeren. Een succesvolle interactie tussen bewoners en Gemeente!

Onder het motto ‘Spice up your career’ bezocht Rabobank Connect evenementen met een hippe promotiebus om jongeren te attenderen op de vele loopbaanmogelijkheden binnen de Rabobank.

Depend, aanbieder van een uitgebreid assortiment absorberende producten voor licht tot matig urineverlies, maakte een tour langs apotheken, waar de medewerkers in een luxe, comfortabele setting werden geïnformeerd over de vernieuwde productlijn van Depend.

Apple wil studenten laten kennismaken met haar producten in een mobile Apple Store. De mobile store werd gebouwd met een interieur geheel volgens de richtlijnen van Apple California, maar de buitenkant werd herkenbaar Schoolbusgeel gelaten om de link met de doelgroep helder te houden.

Microsoft introduceerde een nieuwe lijn hardware met de zogenaamde Bluetrack Technologie. Eerst bij de landelijke vakpers, aansluitend bij de grote wederverkopers. Tijdens de roadshow kon de hardware worden getest en liet men zich informeren in de bus, genietend van een goed verzorgde catering.

Boskalis zette een Promotiebus in om haar nieuwe KAM-beleid (kwaliteit, arbeid en milieu) te introduceren bij haar medewerkers die verspreid over heel Nederland werkzaam zijn op projectplaatsen. Efficiënt en effectief!

Voor woningcorporatie De Woonmensen realiseerde Streamline een mobiel informatiepunt. Startpunt was een goed uitgewerkt pakket van eisen en wensen. Dit resulteerde in een in het oog springende kleine Amerikaanse Schoolbus, complete ingericht. De bus wordt door eigen medewerkers bestuurd.

In de Sta voor Aap-campagne van het Wereld Natuur Fonds (WNF) stonden de mensapen centraal. Onderdeel van deze campagne was de zogenaamde Apenbus die alle provincies in Nederland bezocht. In de bus konden kinderen hun eigen Sta voor aap-commercial voor het WNF maken. De Apenbus werd gelanceerd in Zeist door WNF-ambassadeur Carice van Houten.

Bouwfonds Ontwikkeling realiseert gemiddeld 7.000 nieuwe woningen per jaar en wil aan haar publiek duidelijk te maken wat zij kan verbeteren op het gebied van wonen en leven. Daarvoor ging Bouwfonds onder andere naar de mensen toe met de Bouwfonds Informatiebus.

Trias tourde twee maanden door de kern van hun werkgebied, de driehoek Gorinchem – Dordrecht – Gouda ter promotie van hun zorgverzekering. De bus bezocht een aantal evenementen in de regio en was te vinden op drukke locaties in diverse dorpen en steden om consumenten informatie te verstrekken over haar product.

De ‘Orchideeënbus’ tourde door heel Duitsland langs vestigingen van Dehner GmbH (een groot Duits tuincentrum) en high trafficplaatsen. Het doel: de naambekendheid van Dehner en traffic naar haar tuincentra vergroten. In en rondom de bus werden consumenten geïnformeerd over het productaanbod, werden filmpjes bekeken en producten gekocht.

Crocs is hoofdsponsor van de European Beach Soccer League. Onder ander voor de profilering tijdens events die plaatsvinden door heel Europa, maar ook voor meetings, introducties, winkelopeningen en trainingen bouwde Streamline in opdracht van Crocs een compleet zelfvoorzienend opvallend voertuig als mobile showroom.

Pensioenfonds Zorg & Welzijn tourde door Nederland om haar klanten te informeren over hun pensioensituatie. Aan boord van de bus waren hiervoor pensioendeskundigen aanwezig. Daarnaast konden bezoekers meedoen aan de pensioentest en korte actuele voorlichtingsfilms bekijken. Op YouTube een item van het NOS-journaal over de Pensioenbus.

Het Japanse bedrijf Olympus liet een promotiebus van Streamline inrichten in Japanse loungesfeer, met grind op de vloer, geprinte doeken, bamboe, orchideeën en 100% Japanse catering. In deze setting werd een nieuwe lijn fotocamera’s gepresenteerd. Per dag werden gemiddeld vier handelspartners, verdeeld door heel Nederland, bezocht.

Vijftig mysterieuze groene mannen in een groene Amerikaanse Schoolbus bezochten favoriete plekken in Amsterdam, van een verscholen hip boetiekje tot een piepklein restaurantje met de beste pizza. De actie vormde het startschot voor een Europese tour die de nieuwe sociale app Whatser in de kijker gaat zetten.

Bus Stop Bakery is een roze bus die als rijdende bakkerij gevuld met unieke Cupcakes door Nederland tourde. Bus Stop Bakery is een ‘student company’ en ontstaan vanuit een samenwerking tussen studenten van Fontys Academy for Creative Industries en Rudolph van Veen. Op YouTube een item over de bus in Boulevard.

ANWB Explorers is een club speciaal voor kinderen. Zij hebben het voor het zeggen! Bij Streamline kocht ANWB de Explorerbus. Met deze bus trekken groepen kinderen door heel Nederland om dierentuinen en pretparken te testen. Bekijk het filmpje om te zien hoe de aankoop van de Explorerbus tot stand kwam.

Coca-Cola bestond 125 jaar en dat werd gevierd in de hele Benelux. Gedurende drie maanden reden twee Amerikaanse Schoolbussen als Coca-Cola Boutique door Nederland en België. In de bussen waren de speciale Coca-Cola 125 jaar artikelen uit de online Boutique te zien en werden bezoekers op Coca-Cola getrakteerd.

RegioBank gelooft in de kracht van persoonlijke dienstverlening. Om nog meer naar de mensen toe te gaan, zet zij de RegioBank bus in. Alle zelfstandige adviseurs kunnen de bus inzetten, bijvoorbeeld bij plaatselijke evenementen. Daarnaast wordt de bus in het kader van de Regiobank Zomertour bij grote landelijke evenementen geplaatst.

Havana Club tourde twee weken lang met een promotiebus langs haar handelspartners om de nieuwe Havana Club fles te introduceren. In de bus kregen de genodigden een presentatie over Havana Club, onder het genot van uiteraard een lekker drankje en verse tapas.

Voor het RTL4 programma Krabbe Staat op Straat ging Martijn Krabbé op stap met het designers duo Rudi & Pascal. Elke week stond Martijn ergens in een straat in Nederland waarbij vanuit de opvallende rode Schoolbus nieuwe creatieve interieurs voor drie huishoudens in de straat werden ontworpen.

BlackBerry tourde een aantal maanden door Nederland om zowel retailers en distributeurs als consumenten te enthousiasmeren voor de BlackBerry 7 en presenteert de 7 redenen om te kiezen voor de BlackBerry 7. Kijk naar het filmpje voor een impressie van de tour.

Volkorenbrood is bijzonder brood. Met die boodschap wilde het NBC heel Nederland vaker voor volkoren laten kiezen. In het kader van de campagne reed de Volkorenbus door heel Nederland. Vanuit de bus werden op de grote NS stations volkorenbroodjes uitgedeeld en was de bus te vinden op grote evenementen in Nederland en daarbuiten.

Rondom de releasedatum van de nieuwe game Borderlands 2 tourde de een gamebus van gameproducer 2K langs Mediamarkten en Saturns om mensen de game aan boord van de bus zelf te kunnen laten spelen en testen.

Voor Jack’s Casino verbouwde Streamline een Schoolbus tot Casinobus. Met een Casino-look interieur en een volledige Jack’s Casino branding wordt deze bus gebruikt als blikvanger tijdens evenementen en als pendelbus naar de diverse vestigingen.